nedeľa 21. júna 2009

Výlet do múzea a na pláž

Námornícke múzeum a pláž

Takže pridávam Vám ďalších pár obrázkov s mojej stáže. Prvý album je z námorníckeho múzea, kde sme boli na ponorke a na bojovej lodi. Po tom čo som videl by som na ponorke určite nechcel robiť. Je to naozaj veľmi malý a stiesnený priestor, kde musíte žiť dlhú dobu. Ponorka, na ktorej sme boli vyrobená Američanmi pre Turkov na obranné účely, teda nikdy nebojovala.

Dva dni na to sme išli na pláž. Kocaeli má more znečistené a preto sme išli na sever k Čiernemu moru. More bolo dosť studené, ale keďže pieklo o sto šesť tak sme všetci boli radi, že máme možnosť okúpať sa. Poctivo som sa natrel, nakoľko viem ako bolia spáleniny od slnka. Človek je však tvor zábudlivý a tak som zabudol natrieť si tvár a chodidlá. Potom som si zabudol dať dole okuliare. Čiže výsledok je, že vyzerám ako červený Zoro, ktorý nemôže chodiť. Nie som vśak jediný, kto to trošku prehnal. Poliakov opieklo len z jednej strany, čiže oni sa podobajú na jokera s Batmana a chudák Kanaďan je celý kompletne červený. Práve preto je DÔLEŽITÉ nosiť výrobok zvaný pathenol, ktorý Vám môže naozaj dosť pomôcť. J

Tu by som však ešte chcel znova vyzdvihnúť šikovnosť Turkov, ktorí zabezpečili autobus len pre nás. Teda cesta bola zadarmo a dokonca sa im podarilo na-raisovať aj malé coly, vodu a veľký kôš praclíkov. Čiže aj organizačne bol tento výlet fajn.

MÚZEUM:

http://picasaweb.google.sk/tomaslodnan/Turecko20090618#

PLÁŽ:

http://picasaweb.google.sk/tomaslodnan/Turecko20090620#

Tomy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára