piatok 3. júla 2009

Kemp č.1

Kemp – 3. deň a zábavný park

Kemp ide zatiaľ viac ako dobre a s deťmi sa začíname spoznávať viac a viac. V prvých dňoch sa nás dosť báli a mali pred nami odstup, ale teraz na nich vidno ako sú radi, že majú možnosť hovoriť s niekým s inej kultúry.

Fotky z 3. Dňa:

http://picasaweb.google.sk/tomaslodnan/Turecko20090701#

Práve preto iniciovali stretnutie v marina café a takisto aj včera zábavný park. Zo začiatku som si myslel, že to bude dosť veľká nuda, pretože čo už ma môže len prekvapiť. Prišli sme do zabavného parku okolo 19h. Prvú atrakciu, ktorú som nemohol preskočiť boli klasické autíčka. Jedno kolo sme tam boli iba my stážisti a tým pádom to bola naozaj veľká sranda.

Druhá atrakcia na, ktorú som zavítal sa volala „Disco party“. Bola to kruhová plošina ktorá rotovala a zároveň sa hojdala na obrovskej hojdačke.

Tretia atrakcia, ktorá ma zlákala, bola podobná predošlej, ale o dosť zábavnejšia nakoľko som tam sedel smerom von a bol som pripútaný len takou podperou zo zadu.

Posledná atrakcia, nad ktorou som dlho rozmýšľal bol „ranger“. Dve obrovské kyvadlá, ktoré sa otáčali o 360 stupňov. Raz išli dopredu, zastavili sa na konci (hlavou hore) a potom dozadu a podobne. Nakoniec som si však podnety od môjho žalúdka vzal k srdcu a rozhodol som sa, že nechcem vidieť svoju večeru ešte raz.

Všetky fotky z celého dňa sú tu:

http://picasaweb.google.sk/tomaslodnan/Turecko20090702#


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára